divendres, 6 de desembre del 2013

LA MEVA ESPECIALITAT

El cafè és un element socialitzador per tothom manco per jo, gairebé sempre el prenc tota sola, cosa que la meva molt apreciada introspecció agraeix infinitament i des de que mantenc aquets diàlegs surrealistes amb el baf de la cafetera, és molt més plaent.
No me conta res interessant, ara mateix. És empàtic, reflexa el meu estat d'ànim, a l'expectativa de tot i de res, amb l'aclaparadora sensació de saber moltes coses que hauria de ignorar.


Què no faríem per amor, per odi o per ira?
Els sentiments, traïdors de la raó, comanden per damunt de les intel·ligències més despertes i mostren la feblesa humana.
Callar paraules duites pel cor a la boca 
                       sense pensar i tancar els ulls per amagar la mirada.
                                      El baf de la cafetera em sonriu:
                                         - Expressar sentiments pels ulls i negar-los per  
                                      la boca, és la teva especialitat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada